Ajutor

Suplinirea contului

Cu cardul de credit:

Suplinirea contului
prin cardurile bancare Visa şi MasterCard

  1. Pentru achitare se primesc cardurile bancare ale sistemelor de achitare Visa, MasterCard.

     

    Vă atragem atenţia că puteţi folosi cardul Dvs. bancar pentru achitare prin Internet, dacă pe ea este indicat codul de autentificare CVC2 / CVV2.

    Codul de autentificare CVC2 (MasterCard) / CVV2 (Visa) – valoare alcătuită din trei cifre, care se calculează după un algoritm special cu o cheie secretă specială a băncii emitente. Se aplică pe banda pentru semnătura titularului după numărul cardului sau după 4 cifre ale numărului cardului, prin modalitatea ident-print.

    Pe cardurile VISA Electron şi MasterСard Cirrus Maestro CVC2/CVV2 codurile nu se printează. Pentru a primi acest cod, adresaţi-vă la serviciul clientelă al băncii Dvs.

    Cardul va fi acceptat spre achitare, dacă banca emitentă nu a limitat autorizaţia lui la tranzacţiile on-line. La limitarea autorizaţiei ar trebui să fie utilizat cardul de altă clasă sau al altei bănci.

  2. Achitarea serviciilor pe site-ul nostru se efectuează prin utilizarea sumelor, trecute în contul Dvs. virtual.

    Notificarea despre plată va fi primită de către noi în decurs de câteva ore. Suma indicată va fi trecută în contul Dvs. virtual, deschis pe site-ul nostru şi, începând din acest moment, puteţi apela la serviciile cu plată în limitele sumei, indicate pe contul dat.

    Dacă pe cardul Dvs. aveţi valută care diferă de valuta de achitare, dificultăţi la achitare nu vor apărea, convertirea valutei de pe cardul bancar în valuta de achitare se efectuează automat de către sistemul de achitare.

    După efectuarea plăţii veţi primi un mesaj despre suplinirea contului pe profilul Dvs. de pe site-ul makler.md.

    Mesajul «Tranzacţia s-a efectuat cu succes» confirmă virarea banilor din contul Dvs. pe contul de achitare a serviciilor noastre.

    Mesajul «Banca emitentă are probleme tehnice temporare. Repetaţi tranzacţia mai târziu…», indică unele restricţii din partea băncii emitente ale cardului în utilizarea cardului Dvs. pentru achitarea prin Internet. În acest caz vă recomandăm să vă adresaţi la banca Dvs. (telefonul servicii clientelă îl găsiţi pe verso cardului) şi să concretizaţi posibilitatea utilizării cardului Dvs. în Internet.

    Mesajul «Refuz în autorizaţia cardului. Nicio legătură cu banca emitentă» indică faptul că centrul de prelucrare al băncii emitente a cardului Dvs. din anumite cauze nu este accesibil. Încercaţi să efectuaţi achitarea un pic mai târziu, posibil conexiunea să fie restabilită.

    Mesajul «Tranzacţia nu s-a efectuat. Nu aveţi credit necesar» indică la insuficienţa banilor pe contul Dvs. pentru efectuarea achitării. Puteţi suplini contul Dvs. şi după aceea să efectuaţi achitarea.

  3. Dacă doriţi să returnaţi suma transferată, este necesar să vă adresaţi la redacţia ziarului «Makler», la locul de trai cu o cerere despre întoarcerea banilor.

    Returnarea sumelor se efectuează numai în limitele soldului neutilizat, indicat în contul Dvs. virtual, cu reţinerea comisioanelor aferente tranzacţiei.

    În cazul când mărimea sumei neutilizate cu reţinerea comisioanelor constituie valoare negativă, returnarea nu se efectuează.

    Returnarea banilor în numerar nu se efectuează la casele companiei.

  4. Informaţia confidenţială despre numărul cardului Dvs., despre codul CVV2 şi alte rechizite ale ei se transmite prin Internet în mod cifrat. Pentru schimb de informaţii se aplică standardul industrial SSL de cifrare cu utilizarea criptograficului rezistent (lungimea cheii 128 bit). În acelaşi timp, cheile de cifrare de unică folosinţă se generează în baza certificatului de securitate a serverului Web.

    Informaţia despre cardul Dvs. nu este disponibilă nici pentru personalul nostru.

  5. La toate întrebările care au apărut la suplinirea contului Dvs. virtual, vă puteţi adresa la serviciul clientelă al site-ului nostru:

    Chişinău: str. Puşkin, 44, tel.: +373 (22) 83-50-75.
    Bălţi: str. Păcii, 26, tel.: +373 (231) 2-24-62.
    Tiraspol: str. 1 Mai, 52, tel.: +373 (533) 6-33-61.
    Râbniţa: bd. Biruinţei, 1, tel.: +373 (555) 3-26-51.
    Odesa: str. B. Hmelniţki, 2, tel.: +380 (482) 728-68-66.
    Nikolaev: str. Potiomkin, 17, tel.: +380 (512) 47-25-10.
Pentru a suplini contul prin intermediul Visa sau Mastercard, este necesar ca opţiunea «suplinirea contului prin Internet» să fie activată în contractul cu banca Dvs.: pentru efectuarea plăţilor prin Internet aveţi nevoie de un cod CVC (ultimele trei cifre de pe verso cardului).
Cum să suplinim contul:
  1. Autentificaţi-vă pe site-ul makler.md. Pentru utilizatorii neînregistraţi este necesară înregistrarea.
  2. Accesaţi compartimentul "Istoricul tranzacţiilor şi bilanţul" și făceți un click pe link-ul "Cu cardul bancar".
  3. Introduceţi suma pentru suplinire (suma minimă – 20 lei, suma maximă – 10000 lei).
  4. Introduceţi datele personale ale posesorului cardului și apăsați tasta «Continuă».
  5. Sistemul vă va redirecționa pe o pagină unde vă va fi arătată suma tranzacției și numărul comenzii. Apăsați tasta «Continuă».
  6. Sistemul vă va redirecţiona pe pagina Victoriabank, unde va fi necesar să introduceţi datele următoare:
    • numărul cardului;
    • data de expirare a cardului;
    • CCVC2 (utlimele 3 cifre de pe verso cardului).
  7. După ce achitarea va fi finisată cu succes, Victoriabank vă va informa despre sustragerea banilor din contul Dvs.
  8. Accesaţi link-ul "Click here to continue" şi contul Dvs. "Makler" va fi suplinit.

Prin terminalele de plată BPAY:

Cu ajutorul terminalelor de plată puteţi suplini repede contul Dvs. cu numerar. Vă rugăm să păstraţi bonul de plată după suplinirea contului.
Suplinirea contului:
  1. Selectaţi limba: alegeţi butonul «Plata serviciilor» (pentru limba română) sau «Оплата услуг» (pentru limba rusă).
  2. Accesaţi compartimentul «Plăţi prin Internet»/«Comerţ electronic».
  3. Selectaţi «Makler».
  4. Introduceţi numărul de telefon staţionar sau de mobil, care este deja activat pe site în account-ul Dvs.
  5. Este necesar să confirmaţi corectitudinea datelor introduse. Dacă datele sunt introduse corect, alegeţi butonul «Mai departe». Dacă datele nu sunt introduse corect, alegeţi butonul «Înapoi».
  6. Introduceţi câte o bancnotă în fanta de bancnote. Suma introdusă nu trebuie să fie mai mică de 10 lei. După finisarea plăţii alegeţi butonul «Achitaţi». Terminalul nu întoarce restul din banii primiţi şi nu întoarce bancnotele primite.
  7. Aşteptaţi emiterea bonului de plată. Timp de 10-15 minute contul Dvs. «Makler« va fi suplinit cu suma, care aţi introdus-o prin terminalul de plată.

Prin terminalele de plată QIWI:

Cu ajutorul terminalelor de plată puteţi suplini repede contul Dvs. cu numerar. Vă rugăm să păstraţi bonul de plată după suplinirea contului.
Suplinirea contului:
  1. Selectaţi limba: alegeţi butonul «Plata serviciilor» (pentru limba română) sau «Оплата услуг» (pentru limba rusă).
  2. Accesaţi compartimentul «Plăţi prin Internet»/«Comerţ electronic».
  3. Selectaţi «Makler».
  4. Introduceţi numărul de telefon staţionar sau de mobil, care este deja activat pe site în account-ul Dvs.
  5. Este necesar să confirmaţi corectitudinea datelor introduse. Dacă datele sunt introduse corect, alegeţi butonul «Mai departe». Dacă datele nu sunt introduse corect, alegeţi butonul «Înapoi».
  6. Introduceţi câte o bancnotă în fanta de bancnote. Suma introdusă nu trebuie să fie mai mică de 10 lei. După finisarea plăţii alegeţi butonul «Achitaţi». Terminalul nu întoarce restul din banii primiţi şi nu întoarce bancnotele primite.
  7. Aşteptaţi emiterea bonului de plată. Timp de 10-15 minute contul Dvs. «Makler« va fi suplinit cu suma, care aţi introdus-o prin terminalul de plată.

Prin terminalele de plată Netto Pro:

Cu ajutorul terminalelor de plată puteţi suplini repede contul Dvs. cu numerar. Vă rugăm să păstraţi bonul de plată după suplinirea contului.
Suplinirea contului:
  1. Selectaţi limba: alegeţi butonul «Plata serviciilor» (pentru limba română) sau «Оплата услуг» (pentru limba rusă).
  2. Accesaţi compartimentul «Plăţi prin Internet»/«Comerţ electronic».
  3. Selectaţi «Makler».
  4. Introduceţi numărul de telefon staţionar sau de mobil, care este deja activat pe site în account-ul Dvs.
  5. Este necesar să confirmaţi corectitudinea datelor introduse. Dacă datele sunt introduse corect, alegeţi butonul «Mai departe». Dacă datele nu sunt introduse corect, alegeţi butonul «Înapoi».
  6. Introduceţi câte o bancnotă în fanta de bancnote. Suma introdusă nu trebuie să fie mai mică de 10 lei. După finisarea plăţii alegeţi butonul «Achitaţi». Terminalul nu întoarce restul din banii primiţi şi nu întoarce bancnotele primite.
  7. Aşteptaţi emiterea bonului de plată. Timp de 10-15 minute contul Dvs. «Makler« va fi suplinit cu suma, care aţi introdus-o prin terminalul de plată.

Prin cartele de reîncărcare:

Contul Dvs. pe site-ul Makler îl puteți suplini cu ajutorul unui card de reîncărcare.
Unde le puteți procura:

Cartele de reîncărcarea contulei le puteți procura la oficiul companiei "Makler", și la chioșcurile MOLDPRESA și Mega Press, și de asemenea în oficiile centrale ale întreprinderii Poșta Moldovei în toată țara.

Contul Dvs. pe site-u Makler îl puteți suplini cu ajutorul unui card de reîncărcare.
Suplinirea contului:
  • Pentru a suplini contul prin catela de reîncărcare autentificaţi-vă pe site-ul makler.md. Pentru utilizatorii neînregistraţi este necesară înregistrarea.
  • Accesaţi compartimentul "Istoricul tranzacţiilor şi bilanţul" și făceți un click pe link-ul "Cu cartelă de reîncărcare".
  • Răzuiți stratul de protecție și pe pagina «Achitare cu cardul de suplinire a contului» introduceți în cumpul «nr. cardului (codul de reîncărcare)» codul și apăsați «Suplinire».
  • Dacă codul de reîncărcare de pe cartelă a fost introdus corect atunci contul Dvs. va fi suplinit. În caz contrar Dvs. veți primi un mesaj cu cauza refuzului.

Transferul bancar ( numai de către clienții Makler­Plus)

Transferul bancar poate fi efectuat numai de către clienții Makler­Plus SRL la următoarele  bănci: 
В.С. Victoriabank SA:

Makler- Plus SRL
c/f 1002600013539 TVA 0600070
Str. Puskin, 44
Р/с MD46VI225100000100459MDL
В.С. Victoriabank SA fil.3 Chisinau
Codul bancului VICBMD2X416


В.С. Moldova Agroindbank SA:

Makler- Plus SRL
c/f 1002600013539 TVA 0600070
Str. Puskin, 44
Р/с MD56AG000000022512567972
В.С. Moldova Agroindbank SA fil.32 Chisinau
Codul bancului AGRNMD2X493

Internet-banking

Pentru a suplini contul Makler prin internet-banking Victoria Bank, realizați următorii pași simpli:
  • Intrați în internet-banking Victoria Bank (accesați link-ul):
    https://da.victoriabank.md/frontend/auth/userlogin?execution=e2s1
  • Introduceți datele Dumneavoastră și veți nimeri pe pagina contului Dumneavoastră de card.
  • Alegeți pagina «Plăți și transferuri» – «Alte plăți» și din lista apăruta găsiți Makler SRL. Faceți clic pe el și treceți pe pagina Makler SRL Payment
  • Introduceți numărul fără 0 (pentru numerele de telefon mobile și staționare) și veți putea suplini contul Dumneavoastră pe site-ul makler.md.
  • Important! Suma minimă de reîncărcare este 100 de lei. Iar numărul dumneavoastră trebuie să fie activat pe site-ul makler.md.
Pentru a suplini contul Makler prin internet-banking Moldindconbank, realizați următorii pași simpli:
  • Intrați în internet-banking Moldindconbank (accesați link-ul):
    https://wb.micb.md/way4u-wb2/#login
  • Introduceți datele Dumneavoastră și veți nimeri pe pagina contului Dumneavoastră de card.
  • Alegeți pagina «Plăți și transferuri», găsiți Makler SRL. Faceți clic pe el și treceți pe pagina de suplinire a contului Makler SRL.
  • Introduceți numărul din 8 cifre, fără 0 (pentru numerele de telefon mobile și staționare) și veți putea suplini contul Dumneavoastră pe site-ul makler.md. Important! Suma minimă de reîncărcare este 100 de lei. Iar numărul dumneavoastră trebuie să fie activat pe site-ul makler.md.
Pentru a suplini contul Makler prin internet-banking MAIB, realizați următorii pași simpli:
makler.md
  • Intrați pe internet banking MoldovaAgroindbank (aplicați linkul): 
    https://maib.md/ru/internet-banking/
  • Introduceți datele Dumneavoastră și veți nimeri pe pagina contului Dumneavoastră de card.
  • Pentru a înregistra «Makler» în lista companiilor dumneavoastră, alegeți pagina anexată «Înregistrare/Redactare furnizori servicii» și în lista de companii găsiți «Makler».
    În câmpul «Numărul de contact» introduceți numărul dumneavoastră de telefon
  • După înregistrare alegeți  «Achitare conturi», după aceea «Makler».
  • În câmpul «Încasat de» introduceți numărul dumneavoastră de telefon fără 0 (pentru telefoanele mobile și staționare).
    Iar în câmpul«Suma pentru achitare», introduceți suma cu care doriți să supliniți contul pe site-ul makler.md
  • Important! Suma minimă de suplinire constituie 50 lei. Iar numărul dumneavoastră de telefon trebuie să fie activat pe site-ul

Alte posibilităţi de suplinire:

Pentru suplinirea contului cu numerar Dvs. vă puteți adresa la oficiul companiei Makler situat pe una din adresele enumerate mai jos.
  • Chișinau CENTRU Redacția MaklerStr. Pușkin, 44 Lu – Vi: 9.00 – 18.00.
  • Chișinau CENTRU Oficiul PoștalStr. Șt. Cel Mare, 134 Lu – Vi: 9.00 – 19.00 Sî: 10.00 – 17.00 Du: 10.00 – 15.00.
  • Chișinau CENTRU UNICStr. Șt. Cel Mare, 8 Lu – Vi: 8.30 – 19.00 Sî: 10.00 – 16.00.
  • Chișinau CENTRU Mag. «Lumea încălțămintei» Bul. Gagarina, 5 Lu – Vi: 10.00 – 18.00 Pauză: 13.00 – 14.00.
  • Chișinau CENTRU Șoseaua Hâncești, 58 Lu – Vi: 10.00 – 18.00 Pauză: 13.00 – 14.00 Sî: 10.00 – 16.00.
  • Chișinau CIOCANA Pr. Mircea cel Bătrân, 3 Lu – Vi: 09.00 – 18.30 Sî: 10.00 – 16.00.
  • Chișinau CIOCANA Str. I. Vieru, 4 Lu – Vi: 10.00 – 17.30 Pauză: 13.00 – 14.00.
  • Chișinau BOTANICA Micron Str. Decebal, 139 Lu – Vi: 8.30 – 18.30 Sî: 10.00 – 16.00.
  • Chișinau BOTANICA C.com. Succes Str. Cuza-Vodă, 28/1 Lu – Vi: 9.00 – 18.30 Sî: 10.00 – 16.00.
  • Chișinau BUIUCANI Magazin «Zinaida» Pl.Constituții, 1 Lu – Vi: 9.00 – 18.30 Sî: 10.00 – 16.00.
  • Chișinau BUIUCANI Market «Linella» Str. О. Ghibu, 7/2 Lu – Vi: 9.30 – 17.30 Pauză: 13.00 – 14.00.
  • Chișinau RÂȘCANI C.com. Pan Com, et.2S tr. Kiev, 16/1 Lu – Vi: 9.00 – 19.00 Sî: 10.00 – 16.00.
  • Chișinau RÂȘCANI Magazin Fourchette Prospectul Moscovei, 19 Lu – Vi: 10.00 – 18.00 Pauză: 14.00 – 14.30.
  • Chișinau POȘTA VECHES tr. C. Orheiului, 103, et.1 Lu – Vi: 10.00 – 18.00 Pauză: 13.00 – 14.00.
  • Chișinau SCULENI Magazin Fourchette Str. C. Ieșilor, 10 Lu – Vi: 10.00 – 18.00 Pauză: 13.00 – 14.00.
  • Bălţi Str. Păcii, 26. Zilele de lucru: 8.00 – 17.30, pauză: 13.00 — 14.00. Sîmbătă: 8.00-13.00. Duminică – zi de odihnă.
  • Tiraspol Poșta centralStr. Lenin, 17 Luni – vineri: 8.00-19.00 Sâmbătă, duminică: 9.00 – 14.00.
  • Tiraspol „Ternopol” Str. Crasnodonskaya, 41(Centrul comercial «Ternopol») În fiecare zi: 8.00 – 21.00.
  • Tiraspol „Borodinka” Str. K. Liebknecht, 159/В(staâia Cafeneaua „Borodino”) Luni – vineri: 8.00-19.00 Pauză: 13.00 – 14.00.
  • Tiraspol „Kirpvskli” str. Sakriera, 57 (casa de economii) Luni – vineri: 8.20-16.30 Pauză: 14.00-15.00.
  • Tiraspol „Piața centrală” Str. K. Liebknecht, 226(bloc „B”, a doua intrare în piață, în dreapta sub scară) Marți – duminică: 8.00 – 14.00.
  • Bender „Elit” Str. S. Lazo, 37(Centrul Comercial „Elit”, buticul nr. 142) Luni – vineri: 9.00-19.00 Sâmbătă, duminică – 9.00-14.00.
  • Bender „Oficiul central” Str. Kalinin, 17. Luni – vineri: 9.00-17.30 Pauză: 13.00-15.00.
  • Slobozia Centrul comercial „Hermes” Str. Lenin, 80 В. Luni: 9.00-17.00, Marți, joi, vineri, sâmbătă: 9.00-13.00.
  • Rîbnița Piaţa Victoriei, 1. Zilele de lucru: 9.00 – 18.00, pauză: 13.00 — 14.00.. Sîmbătă, duminică – zi de odihnă.
  • Odesa Str. B. Hmelniţki, 2. Zilele de lucru: 9.00 – 17.30. Sîmbătă: 9.00-13.30. Duminică – zi de odihnă.
  • Nikolaev Str. Potiomkinskaia, 17 (colţ cu Artileriiskaia, lângă banca «Avali»). Zilele de lucru: 9.00 – 18.00. Sîmbătă, duminică – zi de odihnă.
Loading...